Saturday 7 April 2012

Assalammualaikum

Harap semuanya sihat sejahtera di hari minggu ni

Oh ya ..setelah memasukkan beberapa post dalam blog - tiptip4u ..saya dapati agak sukar jika untuk dirujuk semula ..kerana itu saya fikir elok disenaraikan dalam blog yang khusus untuk senarai info dan sebagainya

Jadi itulah tujuan blog ini - sekadar mengandungi senarai info untuk mudah kita gunakan atau rujuk di masa hadapan buat kita dan tentunya anak-anak kita...sekurang-kurangnya sumbangan buat mereka !

Lagipun - memang kalau kita 'search ' sesuatu info , bukannya satu , dua tersenarai ..tapi ribu-ribu senarai keluar. penat nak tengok satu-satu.Jadi saya fikir , elok saya senaraikan yang baik-baik untuk rujukan anak-anak ,rakan-rakan dan siapa saja yang sudi.

Kepada sesiapa yang ada web atau blog bagus ..boleh juga e-mail pada saya untuk disenaraikan di sini.


Wassalam
Mohamed
Tmn Daya

E-mail : mohdtdaya@gmail.com

No comments:

Post a Comment